Kristof en Ines

Foto’s:
148

Over ons

We hebben samen al enkele mooie verre reizen gemaakt en beiden ook een tijdje in het buitenland gestudeerd en gewerkt. Maar we willen al enkele jaren eens een langere reis te maken – langer tenminste dan de gebruikelijke drie weken. In de praktijk blijkt het dan nooit het goeie moment te zijn. Tot we enkele maanden geleden beseften dat het nu of nooit was. Volgend jaar hopen we met de bouw van ons huis te beginnen (we buigen ons momenteel al over de eerste plannen) en misschien volgen er ook wel kinderen. Het is dus begin 2009 of nooit. Nu alleen nog beslissen waar we naartoe gaan...

Over onze reis

In Zuid-Amerika waren we nog nooit geweest en daar wilden we al lang eens naartoe. Maar als we onze verwachtingen op een rijtje zetten: witte stranden, duiken, surfen, lekker eten, boeiende steden en culturen – komen we toch weer bij Zuidoost-Azië terecht. Klassiekers als Indonesië en Maleisië kunnen we (jammer genoeg!) niet op de planning zetten omdat het daar momenteel meer regent dan in België. Uiteindelijk wordt het Thailand (we vliegen op Bangkok en de luchthavens is daar naar 't schijnt erg betrouwbaar), Cambodja (de tempels van Angkor Wat zijn de meest indrukwekkende ter wereld), Vietnam (de lekkerste keuken in heel Azië) en de Filippijnen (de enige plaats ter wereld waar je met walvishaaien kan snorkelen en waar ge naar 't schijnt goedkoop schoenen kunt kopen...)

Op 25 januari vertrekken we vanuit Brussel – waar we op 12 april ook weer landen. Met deze blog laten we jullie een beetje meereizen... We kijken uit naar jullie berichtjes!

Ines & Kristof

Bezochte landen

Wij hebben 4 landen (2%) bezocht:

Cambodja, Filipijnen, Thailand, Vietnam.