Kort bericht

10 februari 2009 - Mui Ne, Vietnam

Dag allemaal, een kort berichtje dit keer. Reden? Mijn state of the art mini laptop met schokbestendig solid state drive heeft een vierdaagse tocht door de mekong delta niet overleefd... Bedoeling is om in hanoi naar het intel kantoor te gaan en het ding daar te laten herstellen... ik voel me dus zwaar ontgriefd (en teleurgesteld in de eyo technology)en uitvoerige verhalen met bijhorende fotos zitten er voorlopig niet in (ik post dit nu via de gsm van ines). we zitten nu in mui ne wat ons eerste strand moest worden... Maar, damn murphy, juist vandaag is het weer gekeerd. We overwegen daarom om morgen meteen door te vliegen naar hanoi om daar oa halong bay te bezoeken. Straks, na een laatste weer check hakken we de knoop door... hopelijk spoedig een meer uitgebreid verslag... Stay tuned for more... en nogmaals erg bedankt voor jullie berichtjes! Keep m coming... dikke kussen kristof & ines
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Valnea:
    11 februari 2009
    Kristof, je moet de helpdesk bellen. Dat is je eerste point of contact! :-)
    Dus zo'n netbookje is goed voor 't Stad...als je vanop een terras op 't Zuid een bericht wilt uitsturen. Niks voor de wilde broesse dus! :-)
  2. Astrid:
    11 februari 2009
    Altijd wat met dat jong ...... ;-)
  3. Daan & Company:
    12 februari 2009
    Laptop was dan toch niet waterdicht? Trouwens, post eens een bericht via Skype als ge online kunt. Dan weten we tenminste dat ge de juiste user te pakken hebt (semshady en leosem).
    Ciao
  4. Lieve:
    13 februari 2009
    Hoi Kristof,
    en ik heb hier weer een minder leuk bericht :( heb je al een mailtje gestuurd dat er weer een boete is binnengekomen. Stuur je die door naar je ouders, want als ik ze moet laten liggen tot je terug bent, riskeer je weer intresten. Grtjs, Lieve